گروه تولیدی تجهیزان صنعت Tajhizansanat

گروه تولیدی تجهیزان صنعت |طراحی و ساخت انواع تجهیزات تاسیسات مکانیکی شیمیایی تهویه و تصفیه خانه

گروه تولیدی تجهیزان صنعت Tajhizansanat

گروه تولیدی تجهیزان صنعت |طراحی و ساخت انواع تجهیزات تاسیسات مکانیکی شیمیایی تهویه و تصفیه خانه

منبع انبساط بسته

منبع انبساط بسته

منبع انبساط بسته


منبع انبساط بسته

منبع انبساط یکی از مهم ترین تجهیزات انواع موتورخانه های سرمایشی و گرمایشی می باشد که از آسیب های ناشی از انقباض و انبساط آب در سیستم به لوله و بخش های دیگر جلوگیری می کند.

 

 تجهیزات موتورخانه سرمایشیتجهیزات موتورخانه گرمایشی تجهیزان صنعت منبع دوجدارهساخت منبع انبساططراحی و ساخت منبع انبساط با گاز ازتطریقه نصب منبع انبساط بستهفروش منبع انبساطقیمت منبع انبساط بسته 100 لیتریقیمت منبع انبساط بسته 200 لیتریقیمت منبع انبساط موتورخانهقیمت منبع کویل دارکاتالوگ منبع انبساط بستهکاتالوگ منبع انبسط بازمخزن انبساط باز موتورخانهمخزن انبساط تحت فشارمخزن انبساط گالوانیزهمخزن تحت فشار ساختمخزن تحت فشار شوفاژخانهمخزن تحت فشار موتورخانهمنبع انبساط 500 لیتریمنبع انبساط HTMمنبع انبساط ازتمنبع انبساط با گاز ازتمنبع انبساط با گاز ازت ساختمنبع انبساط با گاز ازت فروشمنبع انبساط با گاز ازت قیمتمنبع انبساط بستهمنبع انبساط بسته 1000 لیتریمنبع انبساط به انگلیسیمنبع انبساط تیوبیمنبع انبساط چیستمنبع انبساط چیلرمنبع انبساط دیافراگمیمنبع انبساط زیلمتمنبع انبساط ساختمنبع انبساط فولادیمنبع انبساط کاتالوگمنبع انبساط گالوانیزهنصب منبع انبساط بسته

منبع انبساط بسته چیست؟

منبع انبساط چیست؟ چرا این محصول در تمامی موتور خانه های سرمایشی و گرمایشی استفاده می شود. می توان گفت منبع انبساط یکی از تجهیزات بسیار پر کاربرد موتور خانه ها و تاسیسات مکانیکی می باشد. منبع انبساط نه تنها در موتور خانه های ساختمانی و واحد ها صنعتی کاربرد دارد. این محصول در یخچال ها ، خودرو ها و …… کاربرد دارد. در این مطلب به کاربرد مخزن انبساط بسته و منبع انبساط بسته با گاز ازت می پردازیم. به طور کلی اگر کاربرد و استفاده منبع انبساط را بخواهیم توضیح دهیم می توان گفت توزیع فشار سیستم و فشار معکوس در خطوط تاسیساتی توسط این سیستم انجام می شود. مخازن انبساط به طور کلی در دو نوع مخزن انبساط باز و بسته تولید می گردد. خود مخزن های انبساط بسته در چند نوع تولید می شود.

مخزن انبساط دیافراگمی ، تیوبی و منبع انبساط با گاز ازت از انواع مخزن بسته می باشد. عملکرد مخزن انبساط های بسته در تمامی انواع آنها به یک نوع و مشابه می باشد. این محصولات منبع تحت فشار نیز نامیده می شود. انتخاب این محصول برای سیستم شما می تواند موجب بالا رفتن عمر سیستم و حتی افزایش بازدهی شود. در صورت درست انتخاب نکردن ظرفیت این محصول امکان آسیب رسیدن به سیستم و ایجاد مشکل بالا می رود.

منبع انبساط با گاز ازت چیست؟

این منبع در حقیقت یک منبع تحت فشار می باشد. عملکرد بسیار ساده ای داشته و در عین حال تاثیر بسزایی در عملکرد سیستم های تاسیساتی می تواند داشته باشد. عملکرد این محصول اینگونه است که از یک مخزن بزرگ و یک مخزن کوچک با طرفیت کمتر تشکیل شده که به هم متصل اند. در مخزن بزرگتر گاز ازت محبوس شده است.  به مخزن بزرگتر مخزن انبساط و فشار ،  به منبع کوچکتر منبع کم فشار گویند. سیال در خطوط لوله کشی پس از منبسط شدن وارد منبع فشار می شود. چون دو منبع به هم متصل اند تعادل بین آنها برقرار است. توزیع فشار توسط این منبع انجام می شود و از آسیب به لوله ها و سیستم جلوگیری می شود. در صورت کاهش حجم سیال این منبع از آسیب دیدگی سیستم به دلیل ایجاد فشار معکوس جلوگیری می کند. فشار معکوس می توان بسیار خطر ناک بوده و آسیب های جدی را وارد کند. شما می توانید روش عملکرد منبع انبساط بسته با گاز ازت را در نقشه زیر مشاهده نمایید:

نقشه منبع انبساط بسته با گاز ازت

طراحی و ساخت انواع منبع انبساط بسته با گاز ازت قیمت مشخصات کاتالوگ

استاندارد تولید منبع انبساط بسته با گاز ازت طبق استاندارد ASME Sec viii div 1  می باشد. این استاندارد مربوط به منبع های تحت فشار می باشد که توسط جامعه مهندسان آمریکا طبقه بندی شده و شما را راهنمایی می کند. پارامتر هایی مثل فشار داخلی و خارجی ، دمای داخل و خارج مخزن ، میزان خوردگی ، اندازه ها ،  مواد اولیه و …. از جمله مواردی است که در طراحی تاثیر گذار می باشد. تمامی مخازن تحت فشار در گروه تولیدی تجهیزان صنعت با نرم افزار های بروز مهندسی مثل PV elite ، Solidworks  و……. طراحی و تحلیل می شوند.

منبع انبساط بسته از چه جنسی ساخته می شود؟

منبع انبساط بسته را می توان با مواد اولیه متفاوت تولید نمود. برای انتخاب مواد اولیه این محصول استاندارد ASTM شما را راهنمایی می کند. منبع های انبساط بسته طبق استاندارد از ورق های فولادی و آلیاژ‌های استنلس استیل می توان تولید نمود. این محصول با ورق گالوانیزه نیز قابل تولید است اما استاندارد نمی باشد. پس از تولید این محصول در صورت نیاز شما می توانید فرایند اپوکسی را انجام دهید و با رنگ های صنعتی مخزن را رنگ کنید.

ضخامت منبع انبساط بسته را چگونه تعیین می کنند؟

تعیین ضخامت منبع انبساط یکی از موارد بسیار مهمی است که در تمامی مراحل تولید و کاربری تاثیر گذار است. مهم ترین تاثیر ضخامت مناسب بدنه و عدسی ها در عمر محصول می باشد. ضخامت طبق استاندارد ASME Sec viii div 1  می باشد. این استاندارد در انتخاب ضخامت عدسی ها و بدنه با فرمول های مجزا شما را به طور تخصصی راهنمایی می کند. مخزن های انبساط بسته تجهیزان صنعت از ضخامت 2میلیمتر به بالا تولید می شود.

گاز ازت منبع انبساط چیست و چه کاربردی دارد؟

ازت یک نوع گاز می باشد که با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد کاربرد آن طیف وسیعی از صنایع را در بر می گیرد.  گاز ازت یک گاز بی اثر می باشد که می توانن گفت 78٪ جو زمین در بر گرفته است.
شما می توانید چرخه تولید ازت را در شکل زیر مشاهده نمایید.

منبع انبساط بسته با گاز ازت

ساخت فروش مشخصات کاتالوگ انواع منبع انبساط بسته و منبع انبساط بسته با گاز ازت

از جمله استفاده های گاز ازت می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • استفاده در صنایع غذایی
  • پر کردن لاستیک ماشین
  • استفاده در سیستم های تاسیسات مکانیکی و شیمیایی
  • فریزر نیتروژن مایع
  • فریز کردن اسپرم در صنعت پزشکی
  • جراحی انجمادی با نیتروژن مایع

 

منبع انبساط بسته اتوماتیک و قابل تنظیم

در مخزن های انبساط بسته قابل تنظیم عملکرد اینگونه است که هوا و آب به طور مستقیم در تماس می باشند. با بالا رفتن حجم آب در این سیستم شما خروج هوا از یک شیر برقی یا الکترونیکی را می توانید مشاهده نمایید. در هنگام پایین آمدن حجم آب در این سیستم هوا به مخزن از طریق یک کمپرسور باز میگردد. با این روش می توانیم یک تعادل در سیستم ایجاد کنیم و از آسیب های ناشی از انبساط و انقباض آب جلو گیری کنیم.

 

کاتالوگ و مشخصات انواع منبع انبساط بسته تجهیزان صنعت

شما می توانید برای دریافت تمامی اطلاعات و مشخصات منبع های انبساط بسته یا باز متناسب با سیستم های سرمایش و گرمایش خود با ما مشاوران ما در گروه تولیدی تجهیزان صنعت تماس بگیرید.

 

قیمت منبع انبساط بسته تجهیزان صنعت

قیمت تمامی محصولات تولیدی در با توجه به در نظر گرفتن پارامتر هایی مثل استاندارد ها و روش های طراحی، مواد اولیه استفاده شده در محصولات، روش های ساخت و مونتاژ (جوشکاری و ….)  تعیین می گردد. شما می توانید برای دریافت قیمت محصول مورد نیاز خود با ما تماس بگیرید. توجه شود امکان انجام انواع تست های غیر مخرب و تهیه گواهینامه برای اصالت کالا قابل اجراست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد